//Simple is better

Bonjour!
Hey ! Good days to you!


Welcome to my . You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or i call My Doraemon kill you!.

Status : Yeah! Dah habis PMR! Merdeka! Merdeka! Jangan lupa doakan saya n kawan-kawan saya :)


My Best Prenggg 4ever
Doraemon!





Credits

Basecode: Nadya.
Full edit: SitiSyuhadah
Re-Edit by: YOUR NAME

drama hindustan in klaz 2 viva. . .
 ni nak cerita nie..semalam bersamaan 22/04/2011....iaitu hari jumaat...kan aku dan siapa2 yang naik bas Cik Met kan kena datang awal..so aku pon datang sekolah awal dalam pukul 12.20 da sampai sekolah..sampai sekolah terus pergi kedai cendol depan sekolah..tapi , bukan nak beli cendol coz akuxmakan cendol...aku beli keropok lekor dan air hijau ( *aq xtaw pe nama air tu sebab tu ar aku panggil air hijau..haha ) murah je keropok lekor yang kita orang beli satu sepuluh sen..so..aku pon beli ar sepuluh seringgit..lepas tu aku ngan kawan2 aku berkelah at depan sekolah..haha..yang kelakarnya keropok lekor yang ziqa makan tu terpatah n jatuh kat kain dia..haha..lepas tu kita orang masuk ar at dalam sekolah..ziqa nak cuci dia punya kain..aku n kawan2 aku jalan pon dekat2 ngan ziqa coz nak backup kain dia..haha..kita orang pon pi at dewan..nak ambil telekung..lepas tu tyha tanya aku nape ngan diana..aku cakap ar xtaw..coz kita orang baru sampai..aku tanya ar tyha mana diana nye??? tyha tunjuk at tepi tangga..bila aku pi sana jew..aku tengok diana nangis..aku tanya ar at diana nape nangis..dia diam jew..takut aku tengok dia..lepas tu aku ajak ar dia pi surau..dalam perjalanan pi surau tu kita orang singgah koperasi coz diana nak beli tisu..lepas diana da okey sikit..aku tanya dia ag sekali..nape dia nangis?? rupa2 nya dia nangis coz Mr E nak pindah sekolah hari tu jugak..laaa..bukan kew Mr E nak pindak dalam bulan enam..rupa2nya mak Mr E tu suoh pindah hari tu jugak..kesian aku tengok diana..asyik nangis jew..lepas solat..aku n diana pon pi ar at dewan..lepas tu aku nampak natrah..aku pon pi at dia..mintak at natrah surat cinta aku..haha..gurau jew..aku sembang2 sekejap ngan dia..ermm..nak taw pe yang aku sembang ngan natrah..ermmm..x boleh gtw..RAHSIA..haha..tengah2 sembang tu aku nampak Mr E datang at tempat diana duduk..aku xtw ar wat pe..aku cakap ar at natrah aku nak pi at diana..pi at diana jew..aku terus tanya dia..npe Mr E pi at ko..rupa2 nyew Mr E bagi at dia coklat FERRERO ROCHER..alahai..sweetnye giler..aku rasa mesti diana xmakan coklat tu coz coklat tu kan hadiah daripada Mr E..haha..

ni ar ferrero rocher..
so sweet..haha
 teringin dapat hadiah camtu..haha..okeyh..berbalik kepada cerita diana n Mr E tadi..at kelazz lak waktu matematik cikgu xmasuk..n biasa ar kalau cikgu xde at dalam kelazz mesti ar pelajar2 wt bising..da mnjadi adat lak..haha..tiba2 budak kelazz B or kelazz Saga bising..lepas tu keluar2 kelazz..rupa2 nye Mr E tu nak pindah dah..Mr E masuk at dalam kelazz kita orang..bersalam-salaman ngan dak kelazz kita orang..( * salam ngan dak laki jew yew..) lepazz salam2 perbagai dia datang at meja kita orang..aryani da siap2 buka langkah bagi Mr E duduk at tempat dia..Mr E tu pon duduk at tempat aryani bersamaan sebelah diana..aku pon cabut lari jugak..aku duduk ar tempat ameera jap..diana tiba2 jew lari..ramai yang suoh Mr E tu kejar diana..Mr E tu pon bangun..aku ingat dia nak kejar diana..bagi ala2 drama hindustan gitu..haha..rupa2 nye dia keluar diana masuk kelazz balik...aku temgok diana pnye mata da bengkak..lepas tu tiba2 diana jerit nama Mr E..time tu Mr E da at tangga..diana pon turun ar at tangga..dia cakap pe ntah at Mr E..aku xdengar..aku pon xtaw pe yang dia orang wat coz xnampak..sebab de tembokj yang menghalang..aku sempat nampak yang diana kasi sesuatu at Mr E..(*bagi pe ar tu..) yang tengok drama ala2 filem hindustan gitu..semuanya terharu..de yang sedih..de yang menangis..lepas tu semuanya masuk ke kelazz masing2..cikgu sejarah pon masuk..waktu cikgu mengajar..tiba2 de orang ketuk pintu..rupa2 nye Mr E..berani giler Mr E mintak kebenaran nak jumpa diana jap..cikgu pon kasi ar..dia orang cakap pe pon kita orang x tw..lepas tu..tepat pukul 4..Mr E da pergi..diana bad mood..muram sje sepanjang hari..aku pulak monyo je coz de ar sebab2 nye..aku x boleh gtw..ramai jugak yang tanya aku nape aku muram??? aku diam jew..natrah , diana n afiqah jew tw npe aq muram,...
  k ar smpai sni je yew aq cte..bye..

p/s : ziqa jangan  marah yew...for diana lak..hidup mesti diteruskan..for me lak..happy ar selalu..hahah