//Simple is better

Bonjour!
Hey ! Good days to you!


Welcome to my . You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or i call My Doraemon kill you!.

Status : Yeah! Dah habis PMR! Merdeka! Merdeka! Jangan lupa doakan saya n kawan-kawan saya :)


My Best Prenggg 4ever
Doraemon!





Credits

Basecode: Nadya.
Full edit: SitiSyuhadah
Re-Edit by: YOUR NAME

=)
        salam..lama betul aku tak update blog nie... hmm..hari ini bersamaan 16 mei ialah HARI GURU...aku nak mengucapkan selamat hari guru buat cikgu Zuliana Zubir  guru kelas aku dan yang mengajar aku dan kawan-kawan aku matapelajaran geografi.. selamat hari guru juga buat cikgu Salwani , Aziah , Mariawati , dan buat semua cikgu..
           okeyh..sempena hari guru nie sekolah ada buat sambutan..kita orang kena datang pagi..malas betul nak bangun pagi..hahaha..aku bangun je terus mandi lepas tu solat subuh..lepas solat bersiap-siap nak pergi sekolah..lepas bersiap apa lagi kena tunggu bas laa pulak at depan..lama ar jugak tunggu bas..tapi tak pe sabar tu separuh daripada iman..hahax...ye ar tu aku bersabar...dalam 10 minit menunggu bas da sampai..ek eleh 10 minit je pon bukan 1 jam..tu pon nak kecoh..haha...
           dalam pukul 7:05 pagi aku sampai sekolah..masuk sekolah terus duduk dekat tapak perhimpunan..cantik betul tapak perhimpunan ada belon banyak..tapi aku suka yang bentuk love warna merah...yang tu belon paling cantik dan nampak sweet..aku rasa ar tak tahu laa pulak pe pendapat orang lain...lepas tu dalam pukul 7:30 pagi ramai orang da duduk at tapak perhimpunan..lepas tu cikgu sampaikan watikah sempena hari guru..lepas tu ikrar daripada cikgu-cikgu..lepas tu kita orang dapat kupon daripada cikgu..first-first aku tak tahu apa kegunaan kupon nie rupa-rupanya untuk ambik ais-krim..tu laa kegunaan kupon tu..haha
            lepas tu dalam pukul 9:00 pagi cikgu Zuliana merasmikan permainan kelopak jantung.patutnya sesi nilam tapi disebabkan bising cikgu buat ar permainan tu...aku punya ar bersemangat ..dalam bab-bab main ni aku bersemangat ar..dalam pukul 9:30 kita orang da boleh rehat daa...aku pon jalan-jalan ar sorang-sorang...diana pi mana enta ar...masa at kantin aku terjumpa dengan fatin..aku pon jalan-jalan ar dengan fatin cari dia punya TUTTTTTTTTT...hahax...dia punya tuuttttttt boleh tahan ar rupanya...comey...
            lepas tu aku join dia orang punya game iaitu truth or dare...orang pertama ialah FARA..lepas selesai fara..ameera lak..lepas ameera..fatin lak..fatin punya kelakar..apa dia merepek entah at danish..aku tak dengar dengan jelas,..tapi gaya fatin buat at budak tu kelakar..lepas tu giliran diana...diana di beri skrip untuk bercakap at fatin punya tuuutttttttt...malu budak tu dengar ayat diana..diana siap menambah skrip lagi..tergelak aku..hahax...
            lepas tu giliran aku lak...aku di suruh tangkap gambar dengan mr s...haha..kalau dia orang tak suruh pon aku nak..haha..lepas aku tu kita orang pi at padang tengok permainan bola tampar...lepas tu baru kita orang sedar diana n fara hilang ke mana entah..dalm 30 minit at padang aku nampak fara dan diana datang at kita orang...rupa-rupanya dia orang pi kantin jap..lepas dalam pukul 11:30 pagi kita orang pi at dewan tengok persembahan..aku paling suka tarian sarawak n  persembahan dak form 5..best giler dowh...lepas tu dalam pukul 12:30 da boleh balik...aku tak balik lagi..aku ikut kakak aku..dalam pukul 1:30 pi at perhentian bas..lama jugak ar tunggu..pukul 2:00 baru bas sampai...balik rumah je terus buka fb...hahax....