//Simple is better

Bonjour!
Hey ! Good days to you!


Welcome to my . You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or i call My Doraemon kill you!.

Status : Yeah! Dah habis PMR! Merdeka! Merdeka! Jangan lupa doakan saya n kawan-kawan saya :)


My Best Prenggg 4ever
Doraemon!





Credits

Basecode: Nadya.
Full edit: SitiSyuhadah
Re-Edit by: YOUR NAME

jeng jeng jeng jeng~
salam. mesti korang pelik kan kenape aku tukar lagu aku nie. haha. saje je aku tukar lagu. bosan lak setiap kali aku buka blog msti lagu yang sama keluar. alasan aku yang kedua. lagu nie banyak kali buat aku terkajut. tiba-tiba je cakap DUBA DUBA DUBA. hai. nasib baik aku tak de sakit jantung. kalau tak pasti aku mati terkejut. alasan ketiga. aku dah jatuh cinta dengan lagu aishiteru nie. haha.

aku suka sangat lagu aishiteru nie. sampai dalam satu hari kalau tak dengar lagu nie macam tak selesa  je. entah ar macam tak tenang jiwa. haha. korang pasti nak lirik lagu aishiteru kan. 

lirik lagu aishiteru
Menunggu sesuatu yang sangat menyebalkan bagiku
Saat ku harus bersabar dan trus bersabar
Menantikan kehadiran dirimu
Entah sampai kapan aku harus menunggu
Sesuatu yang sangat sulit tuk ku jalani
Hidup dalam kesendirian sepi tanpamu
Kadang ku berpikir cari penggantimu
Saat kau jauh di sana
[*]
Walau raga kita terpisah jauh
Namun hati kita selalu dekat
Bila kau rindu pejamkan matamu
Dan rasakan a a a aku
[**]
Kekuatan cinta kita takkan pernah rapuh
Terhapus ruang dan waktu
Percayakan kesetiaan ini
Pada ketulusan a a ai aishiteru
Gelisah sesaat saja tiada kabarmu ku curiga
Entah penantianku takkan sia-sia
Dan berikan satu jawaban pasti
Entah sampai kapan aku harus bertahan
Saat kau jauh di sana rasa cemburu
Merasuk ke dalam pikiranku melayang
Tak tentu arah tentang dirimu
Apakah sama yang kau rasakan
Ulang [*][**]
Satu sendiri pikiran melayang terbang
Perasaan resah gelisah
Jalani kenyataan hidup tanpa gairah
Oo.. uoo.. lupakan segala obsesi dan ambisimu
Akhiri semuanya cukup sampai di sini
Dan buktikan pengorbanan cintamu untukku
Ku mohon kau kembali
Kimita tuokukitemo
Kiminoi shuaguaratala
Shiniteruyo shiniteruyo
Ulang [*][**]
Wo wo wo.. a a ai aishiteru


ok ar sampai di sini saja aku bercoloteh. ok ar bye~