//Simple is better

Bonjour!
Hey ! Good days to you!


Welcome to my . You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or i call My Doraemon kill you!.

Status : Yeah! Dah habis PMR! Merdeka! Merdeka! Jangan lupa doakan saya n kawan-kawan saya :)


My Best Prenggg 4ever
Doraemon!





Credits

Basecode: Nadya.
Full edit: SitiSyuhadah
Re-Edit by: YOUR NAME

sedihnye..
salam. aku sedih sangat. aku tak tahu ar cerita ni betul ke tak. tapi aku dengar dia suka orang lain. betapa luluh hati ini mendengarnya. aku fikir dia setia tapi entah ar. mybe itu cerita lama. tapi kenape hati ini tetap rasa cemburu. aik. okeyh. mulai sekarang aku nak buat azam baru. kalau betul apa yang aku dengar tu. aku tak nak 'kawan' dengan dia lagi. itu azam aku. aku tak boleh mudah mengalah. lagi pun bukan dia seorang 'kawan' aku. aku masih ada orang yang syang dekat aku. aku still ada diana , ameera , fara , assilla , fatin dan banyak lagi. and stop crying. macam budak kecik je. asyik menangis menangis dan menangis. jangan sia-siakan air mata itu untuk perkara yang tak berguna. i say stop crying stop ar. kenapa air mata ini tak berhenti? kenape? kenape? kenapa aku tak dapat menahan air mata ini daripada berhenti? kenapa aku aku jadi seorang yang lemah? kenapa? kadang-kadang aku tertanya-tanya diri sendiri. adakah aku seorang yang lemah? kenapa aku tidak tabah dalam kehidupan yang penuh dugaan ini? kenape? okeyh. jangan nangis. stop crying. jangan bazirkan air mata. okeyh ar sampai di sini saja aku cerita. ok ar bye. aku kena tidur. esok kena sekolah. ok bye. salam.