//Simple is better

Bonjour!
Hey ! Good days to you!


Welcome to my . You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or i call My Doraemon kill you!.

Status : Yeah! Dah habis PMR! Merdeka! Merdeka! Jangan lupa doakan saya n kawan-kawan saya :)


My Best Prenggg 4ever
Doraemon!





Credits

Basecode: Nadya.
Full edit: SitiSyuhadah
Re-Edit by: YOUR NAME

mat jenin~
salam.
okeyh.
sekarang aku ada cita-cita baru.
nak tahu apa?
aku nak jadi penulis.
nak tahu penulis novel pe.
sure ar novel Cinta.
sekarang aku da mula tulis novel.
tapi tak sampai-sampai lagi 1 muka surat.
haha.
susah jugak kan nak tulis novel nie.
aku ingat senang je.
tapi susah jugak.
okeyh berbalik kepada tajuk.
Mat Jenin~
oooppppsss.
patutnya Minah Jenin.
nak tahu kenapa aku wat tajuk tu.
coz aku berangan nak jadi penulis terkenal macam Siti Rosmizah,lynn dayana dan len2.
sampai terbawa-bawa dalam mimpi.
haha
bila teringat mimpi malam tadi rasa nak tergelak je.
dalam mimpi tu.
aku dah jadi seorang penulis terkenal.
aku tengah tanda tangan untuk peminat.
dan macam-macam lagi ar.
haha. :)
Minah jenin~
ok ar bye,
Salam.