//Simple is better

Bonjour!
Hey ! Good days to you!


Welcome to my . You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or i call My Doraemon kill you!.

Status : Yeah! Dah habis PMR! Merdeka! Merdeka! Jangan lupa doakan saya n kawan-kawan saya :)


My Best Prenggg 4ever
Doraemon!





Credits

Basecode: Nadya.
Full edit: SitiSyuhadah
Re-Edit by: YOUR NAME

exam
  salam.

    hari ini ada exam. huh. susah lah jugak. hari ini paper sains dan sejarah. aku ingat sains yang susah rupa-rupanya sejarah. mampuih lah aku. dah lah aku baca buku sains je. sejarah aku baca ala kadar je. redho je lah. hehe. doakan aku taw.
 
   esok lak paper english.bahasa cina dan geografi.. malam nie aku kena baca geografi betul-betul. hafal. tapi kalau boleh aku kena faham. insya allah boleh. amin~

    okeyh.. lagi berapa hari je nak raya. yeah~ raya. haha. dah macam budak-budak je aku nie. memang aku budak-budak pon. hehe. tak sabar-sabar nak raya. lepas habis exam. raya. tak payah pening-pening.

    erm, aku terpikir.. agak-agak tanaman aku dah mati ke. maksud aku tanaman at cityville aku.  da lama aku tak main. cian cityville aku. insya allah lepas exam aku buka. kalau broadband aku tak lembab lah. XD








haha. mesti korang terkejut kan cityville aku besar. haha. sebenarnye nie cityville impian aku. aku nak cityville aku besar macam nie. tak tahu lah bile boleh dapat,. hehe