//Simple is better

Bonjour!
Hey ! Good days to you!


Welcome to my . You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or i call My Doraemon kill you!.

Status : Yeah! Dah habis PMR! Merdeka! Merdeka! Jangan lupa doakan saya n kawan-kawan saya :)


My Best Prenggg 4ever
Doraemon!





Credits

Basecode: Nadya.
Full edit: SitiSyuhadah
Re-Edit by: YOUR NAME

happy2 girl~
salam. okee. lamanya aku tak update. da berapa lama ye. erm, entahlah. malas aku nak kira. hehe. okee. start ngn ary jumaat..

jumaat 12/08/2011

okee. ary nie de dua peristiwa bersejarah.

first

hari ini hari jadi abang sulung aku.

mohd borhannudin helmi hassan

selamat hari jadi helmi.

second

my bff aku akhirnya datang sekolah.

selepas tiga minggu bercuti.

dia bukan saja-saja cuti okee.

kesian dia.

dia de penyakit appendix.

kena buat operation.

kalau aku jadi dia.

aku rasa aku tak kuat.

haha.

aku bangga dengan kau ana.

hehe.

aku miss kau sangat-sangat ana.

selama tiga minggu kau tak ada.

dan tup-tup hari jumaat aku nampak kau.

first-first, 

aku ingat bayangan aku je.

mana tahu khayalan aku je.

tapi bila kau da dekat dengan aku.

rupanya betul-betul kau.

ooo. imissu..

disebabkan terlampau miss kau sangat-sangat.

aku terus peluk kau erat-erat, ketat-ketat.

hehe.

ooo. imissusomuchana.

ahad 14/08/2011

okee. hari ini da 14 ramadhan.

dan dekat rumah aku ada buat aktiviti mengecat rumah.

yang terlibat kakak aku, mak dan abang aku.

dan aku tak terlibat.

macam mana nak terlibat.

bangun pun pukul berapa.

bangun-bangun je.

tengok dekat ruang tamu.

dayah dan mak sibuk mengecat.

haha.

malas nak kacau.

so aku on9 lah facebook.

bagus aziahtul.

anak yang taat betul.

congrate!

haha.