//Simple is better

Bonjour!
Hey ! Good days to you!


Welcome to my . You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or i call My Doraemon kill you!.

Status : Yeah! Dah habis PMR! Merdeka! Merdeka! Jangan lupa doakan saya n kawan-kawan saya :)


My Best Prenggg 4ever
Doraemon!





Credits

Basecode: Nadya.
Full edit: SitiSyuhadah
Re-Edit by: YOUR NAME

kabhi kushi kabhi gham~
salam..
hari tu..
aku baru lepas tengok cerita..
KABHI KUSHI KABHI GHAM..



aku pon tak tahu lah entah kali ke berapa..
aku tengok cerita nie..


aku suka ayat dalam cerita nie..
nak tahu ayat pe???
hahah..
okeyh..
aku bagitahu..


if u want to be someone in life..
if u want to achieve something..
if u want to win..
always listen to your heart..
and if even that doesn't give u answers..
close your eyes..
and think of your parents..and then u will cross all the hurdles..
all your problems will vanish..
victory will be yours..
only yours..




or..


jika kamu ingin menjadi seseorang dalam hidup ..
jika kamu ingin mencapai sesuatu ..
jika kamu ingin menang ..
sentiasa mendengar kata hati kamu ..
dan walaupun tidak memberikan kamu jawapan ..
tutuplah mata kamu ..
dan berfikir tentang ibu bapa kamu
..
dan kemudian kamu akan merentasi semua halangan..
semua masalah kamu akan hilang..
kemenangan akan menjadi milik kamu.
hanya kamu..

ceh wah..
hebat kan ayat dia???
aku akan sentiasa ingat ayat nie..
hehe..




semalam lak..
aku tengok cerita kaho na pyar hai..




tapi dapat tengok sikit je..
sampai yang raj ( hritrik roshan ) tu kena buru..
yang watak jahat semua ingat dia ( raj ) tu rohit..
kesian raj.. 
aku dapat tengok sampai situ je.


maybe esok atau hari nie ko baru aku dapat tengok sambungannya..
tak pe..
aku tunggu,,
aishiteru..
hehehe..


p/s : mesti korang pikir aku nie pelik kan? haha. orang lain semua cerita pasal raya .. aq cerita sal hindustan. XD