//Simple is better

Bonjour!
Hey ! Good days to you!


Welcome to my . You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or i call My Doraemon kill you!.

Status : Yeah! Dah habis PMR! Merdeka! Merdeka! Jangan lupa doakan saya n kawan-kawan saya :)


My Best Prenggg 4ever
Doraemon!





Credits

Basecode: Nadya.
Full edit: SitiSyuhadah
Re-Edit by: YOUR NAME

hujan oh hujan~
            assalamualaikum~ oiittt3. hola2. selamat sejahtera. selamat malam. selamat membaca blog aku yang tak berapa cantik nie. yang pasal novel tu dalam proses. aku buzy dengan exam. hehe. sejuk betul hujan hujan nie. tiba-tiba aku boleh lak terlebih feeling masa hari hujanhujan nie. siap pasang lagu jiwang lagi. kalo untuk orang yang ditinggalkan kekasih diorang mesti buka lagu yang dipopurlakan oleh lestari - mahligaimu dari air mataku. sekali dengar lagu nie boleh meleleh air mataku. sedih. tup tup bila hujan nie.*klo aku lah. hahah.
           bagi yang tengah hangat bercinta mesti buka lagu salena gomez - love u like a love song. hehe. agak2 je aku nie. haha. xD. kalo yang tengah nak mengorat tu buka n hantarlah lagu ungu - percaya padaku pada orang yang korang suka. gerenti dy accept. kalau de org yg kasi lagu tu at aq an sweet. sho sweet. haha. xD.
        wait-2. aku baru sedar kita lari dari topik kita. aku pon tak tahu nak post pe. otak aq da tepu dengan agama n maths. korang-2. korang baik kan. doakan aku boleh menjawab soalan exam nanti taw. amin~
        ok la aku nak on aku punya twitter lak. nanti aku update ag. insya allah.