//Simple is better

Bonjour!
Hey ! Good days to you!


Welcome to my . You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or i call My Doraemon kill you!.

Status : Yeah! Dah habis PMR! Merdeka! Merdeka! Jangan lupa doakan saya n kawan-kawan saya :)


My Best Prenggg 4ever
Doraemon!





Credits

Basecode: Nadya.
Full edit: SitiSyuhadah
Re-Edit by: YOUR NAME

my BFF befday~
assalamualaikum~
wow! hari nie kn befday kawan saya. nmenye Fatin 'Aqilah. sdp kn nama dia. jeles saya. haha. xD

 




Fatin 'Aqilah







 kepada Fatin 'Aqilah~

assalamualaikum
selamat sejahtera.
sihat.
sure kau sihat kan?
haha.
aku doakan kau bahagia selalu.
jangan nangis2.
da tua da ko sknk.
sedih lak aq kalau camnie.
walau mcm me pon.
aq happy untuk kau.
dan aku harap kau dapat 8A dalam PMR
n SPM
SPM de bpe subjek ye.
aq xtw lah.
aq hrp ko dpt straight A'.
dan yg terakhir skli.
selamat hari jadi kawanku.
i love u
wo ai ni
sarangheyo
aishiteru
naan unnai kathalikareen
saya sayang awak
hehe