//Simple is better

Bonjour!
Hey ! Good days to you!


Welcome to my . You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or i call My Doraemon kill you!.

Status : Yeah! Dah habis PMR! Merdeka! Merdeka! Jangan lupa doakan saya n kawan-kawan saya :)


My Best Prenggg 4ever
Doraemon!





Credits

Basecode: Nadya.
Full edit: SitiSyuhadah
Re-Edit by: YOUR NAME

aku tak minat lah..
Assalamualaikum~ Ya Allah! Aku memang tak faham pon.. Pe la yang best sangat bola tu.. Pening kepala aku kalau tengok orang main bola sepak.. hari nie ramai yang tanya aku..

       Tengok bola tak semalam????
Dan jawapan aku pastilah..
       Tak. Ada bola ke semalam. Sorry, aku tak minat bola dan Sukan.
Nasib baik lah aku tahu bola ada semalam.. So tak adalah aku nie pening sangat.. at habbo, twitter, blog n also mukabuku ramai yang cakap pasal bola semalam.. Dari situ aku tahu Malaysia menang.. Dan di kesempatan nie aku nak ucapkan tahniah kepada Malaysia kerana Menang.. hehe