//Simple is better

Bonjour!
Hey ! Good days to you!


Welcome to my . You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or i call My Doraemon kill you!.

Status : Yeah! Dah habis PMR! Merdeka! Merdeka! Jangan lupa doakan saya n kawan-kawan saya :)


My Best Prenggg 4ever
Doraemon!





Credits

Basecode: Nadya.
Full edit: SitiSyuhadah
Re-Edit by: YOUR NAME

alhamdulillah~
assalamualaikum~ selamat malam. Yeah! *giler k? tibe2 yeah! aq Yeah sebab.... sebab... da abis exam.. *oit3.. abis kebende.. yg exam PSK esk tu pe??? ish3 PSK xteras. so dikira da abis exam larh nie. hehe.. Merdeka! Merdeka! Bebas! Bebas! Redha Selepas Berusaha!
















semangat betul kelas 2 Viva! Nie eden bangga jadi budak kelas 2 Viva nie. tapi eden sedih la.. mybe aku turun kelas kowt.. aku tak macam korang... GENIUS+PANDAI+BIJAK=GPB aku nie da la tak berapa nak pandai. hmm.. *abaikan pe yang aku merepek nie.. kalau boleh buat-2 tak nampak 


aku tak tahu nak cakap+taip pe lagi. mood aku sekarang tak ok. K.O... sebab aku k.O malam nie.. simcard aku dua2 kena block..*maksudnya da tak leh guna huh. =='. aku baru beli topup rm5 celcom. terbang. nampaknye aku kena kasi topup tu at kakak aku la.

ok. tak tahu nak cerita pe ag. ok la bye~