//Simple is better

Bonjour!
Hey ! Good days to you!


Welcome to my . You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or i call My Doraemon kill you!.

Status : Yeah! Dah habis PMR! Merdeka! Merdeka! Jangan lupa doakan saya n kawan-kawan saya :)


My Best Prenggg 4ever
Doraemon!





Credits

Basecode: Nadya.
Full edit: SitiSyuhadah
Re-Edit by: YOUR NAME

beratnye!
assalamualaikum! selamat malam.. 

....................................................................................................................................................................

U : Pe yang beratnye cik aziah oi????

I :  Berat lah.. Esokkan kena pulangkan buku teks.. Dah lah de 16 kesemuanye.. Lepas tu banyak pulak yang tebal-2 nye.. Contohnye : KH , BM , Geo n len-2..



U :  Tak baik mengeluh.. Sekejap je kan.. Tak sampai 1 hari pon.. Bukannya U pegang 24 jam buku teks tu pun..


 I :  Erm ye la.. Tapi.. Nanti dapat buku teks untuk tahun depan lak... hmmm.. 

 U : Allah s.w.t berfirman “Dan jika kamu menghitung nikmat Allah, nescaya kamu tidak dapat menentukan jumlahnya” (An-Nahl: 18). Di saat kita tenggelam dalam keluhan diri sendiri, pancaindera kita tidak lagi mampu memainkan peranannya untuk melihat, mendengar, merasai dan menghayati pemberian Allah yang tiada henti-hentinya. Lantaran itu, begitu sukar sekali untuk menyebutkan kalimat Alhamdulillah sebagai tanda kesyukuran seorang hamba kepada khaliqnya. Itulah hakikitnya. Memang manusia sentiasa leka dan lupa. Manusia mempunyai keinginan yang tiada batasan. Manusia tidak pernah puas dengan apa yang dimiliki..Kecuali orang-orang yang bersyukur.


 I  : Astagfirullahaladzim.. Terima kasih kerana menyedarkan I.. Lepas nie I takkan mengeluh lagi..


U : Tak apa-2. kita sesama umat kenalah saling ingat-mengingati.. :))

....................................................................................................................................................................


so korang semua janganlah mengeluh k?? assalamualaikum~