//Simple is better

Bonjour!
Hey ! Good days to you!


Welcome to my . You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or i call My Doraemon kill you!.

Status : Yeah! Dah habis PMR! Merdeka! Merdeka! Jangan lupa doakan saya n kawan-kawan saya :)


My Best Prenggg 4ever
Doraemon!





Credits

Basecode: Nadya.
Full edit: SitiSyuhadah
Re-Edit by: YOUR NAME

Good Morning!
Assalamualaikum~ dan selamat malam *oit3. da pagi la* ye ke?? hahah. abis yang matahari tu pe cik aziah oi... ooo.. pembetulan : selamat PAGI semuanya.. tak athu nak update pasal apa.. da tepu otak.. haha.. nak update pasal pe ye.. erm.. Korang tahu kan lagi berapa hari je kita sekolah.. kalau kira-2 dalam seminggu je.. *kita orang ada cuti budak f5 SPM* tak seronok lah cuti.. mesti rindu dengan sekolah.. cikgu.. kengkawan.. dia.. dia.. dia.. dan dia.. masa cuti aidiladha pon bosan giler.. kerja aku tidur je.. hehe. xD

kalu dulu masa sekolah.. aku nak cuti.. sekarang bila nak dekat cuti.. aku nak sekolah. ish3. hehe.. ok la no idea nak update pasal pe lagi.. nanti kalau de cerita aku update. hehe. bye. assalamualaikum~