//Simple is better

Bonjour!
Hey ! Good days to you!


Welcome to my . You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or i call My Doraemon kill you!.

Status : Yeah! Dah habis PMR! Merdeka! Merdeka! Jangan lupa doakan saya n kawan-kawan saya :)


My Best Prenggg 4ever
Doraemon!





Credits

Basecode: Nadya.
Full edit: SitiSyuhadah
Re-Edit by: YOUR NAME

Tak Mungkin :)


Assalamualaikum~ Tak puas hati aku. Rupa-rupanya si Rasti tu pura-pura baik je. Huh! Hancur berkecai hati aku.

cam nie lah hati aku skank nie.


Aku ingat dia betul-betul insaf. Rupanya hanya berlakon je. Menyesal aku puji dia tadi. Sekarang nie aku sokong Vito. Aku harap Vito dapat sedarkan si Nada yang kena tipu dengan Rasti tu. Ricky xmungkin kot. Sebab aku tengok dia da macam percaya dekat si Rasti tu. Harapan aku hanya satu. Harap-harap Rasti insaf!