//Simple is better

Bonjour!
Hey ! Good days to you!


Welcome to my . You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or i call My Doraemon kill you!.

Status : Yeah! Dah habis PMR! Merdeka! Merdeka! Jangan lupa doakan saya n kawan-kawan saya :)


My Best Prenggg 4ever
Doraemon!





Credits

Basecode: Nadya.
Full edit: SitiSyuhadah
Re-Edit by: YOUR NAME

Berskype Dengan Ad Part 2

Selamat pagi. Hehe. Pasal Ad lagi. Ingat tak yang aku cerita hari tu. Kalau tak ingat. Fly HERE. Aku skype juga lagi dengan dy ary tu. Seperti biasa aku akan uruh dy wat ayat jiwang, 


yg warne MERAH ad..
yg warne BIRU aku la tu.. 
hehe









MUNGKIN AKU YANG TAK MEMAHAMI DIRINYA,
ATAU KAMI SALING TIDAK MENGERTI,
MUNGKIN JUGA KITA TAK DITAKDIR BERSAMA,
ATAU KITA YANG TAK MAHU MENGENALI




lepas tu aku balas lak...
hehhe..
jiwang tak aku..
bacalah at bawah nie..
aku yang buat..







AKU CUBA MEMAHAMI DIRIMU
MAAFKAN AKU KALAU AKU TIDAK MENGERTI
PERCAYALAH AKU DITAKDIRKAN UNTUK BERSAMAMU,
TAK KENAL MAKA TAK CINTA







CINTA ITU MILIK ALLAH
SEBAGAI HAMBA AKU MENURUT KEHENDAKNYA
WALAU PERIT, WALAU HIBA
AKU RELA
KERNA DIA MAHA MENGETAHUI
MAHA SEGALANYA








CINTA AKU SELAMANYA MILIK ALLAH
SEBAGAI HAMBA AKU SENTIASA MENGINGATINYA
WALAU PERIT, WALAU HIBA
AKU PASRAH KEPADA-NYA
KERNA DIA MAHA MENGETAHUI SEGALANYA








TAPI CINTA MAMPU DIUBAH
KAU HANYA PERLU BERDOA DAN BERUSAHA 
ALLAH ITU MAHA ADIL

MEMBERIMU JODOH YANG SESUAI
AGAR KAU TIDAK MENDERITA
AGAR KAU RASA NIKMAT CINTA
AGAR KAU SEDAR DIA ADA








CINTA SESAMA MANUSIA MUNGKIN BERUBAH
CINTA KEPADA ALLAH KEKAL SELAMA-LAMANYA
ALLAH ITU MEMANG ADIL
MUNGKIN ITU JODOH YANG SESUAI UNTUKKU
AGAR AKU TIDAK MERASAI KESAKITAN
AGAR AKU MERASAI NIKMATNYA BERCINTA
SEMOGA AKU BAHAGIA SELAMANYA







KAU BAGAI TAK MENGERTI PERASAANKU,
KDG2 AKU TERFIKIR TUK CARI PENGGANTIMU
TAPI, AQ MASIH SETIA PABILA MENGENANGKANMU,
KERNA KU TAHU KAU JUGA BEGITU.

CINTA KITA BAGAI AIR SUNGAI YANG MENGALIR
ARUSNYA MENGALIR TANPA HENTI
SEHINGGA AKU LUPA AKAN DIRIMU
YANG DATANG TANPA DI UNDANG
PERGI TANPA UCAPAN








AKU CUBA MENGERTI PERASAANMU
JANGANLAH KAU MENCARI PENGGANTIKU
AKU MASIH MENGINGATIMU
KERNA AKU TAHU KAU JUGA BEGITU

CINTA KITA BAGAI PELANGI
INDAHNYA WARNA TIADA TERKIRA
KAU IBARAT SANG PELANGI
DATANG DIJEMPUT 
MEMBAWA KEBAHAGIAAN








KDG2 MANUSIA LUPA APA ITU CINTA
MEREKA HANYA TAHU SAKITNYA CINTA
KETIKA BAHAGIA... MEREKA LUPA
APA YG MEREKA TAHU HANYA SENGSARA

CINTA INI IBARAT SATU PENYAKIT
YANG BUAT KAU RASA SEGALANYA
ADA PEDIH
SAKIT
HIBA 
TAWA

TAPI CINTA MMG X BOLEH DIPAKSA
KERNA IA SATU EMOSI SATU KUASA
YG HANYA KAU & DIA DAPAT MERASAINYA

lepas tu aku dah tak de idea.
heheh