//Simple is better

Bonjour!
Hey ! Good days to you!


Welcome to my . You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or i call My Doraemon kill you!.

Status : Yeah! Dah habis PMR! Merdeka! Merdeka! Jangan lupa doakan saya n kawan-kawan saya :)


My Best Prenggg 4ever
Doraemon!





Credits

Basecode: Nadya.
Full edit: SitiSyuhadah
Re-Edit by: YOUR NAME

End Year Random Giveaway


Assalamualaikum! Wow! Dah lama aku tak join contest or giveaway kan?? heheh. Tadi usha2 at blog Qama.. Lepas tu ternampak la giveaway nie. Alang2 aku dah lama tak join giveaway nie.. Aku pon join lah.. lagi pon hadiah-hadiah dia menarik.. Harap-harap aku dapat lah. Amin. Kalau korang nak join. fly here..

Syarat-syaratnye :

  • Letak tajuk 'END YEAR RANDOM GIVEAWAY'
  • Letak banner yang tertera diatas
  • Mesti ada blog kan. Kalau tadak, memang mentah-mentah Hana reject.
  • Wajib jugak like Fanpage Hana and Sara. Wajib tau ;)
  • Wajib follow twitter Hana. Sorry menyusahkan :(
  • GA ni ada hadiah untuk Top Referral tau. So, pastikan korang promote entry korang habis-habisan. Chill :D
  • Dah cukup semua syarat-syarat kat atas ni? Tunggu apa lagi, jom la rebut hadiah. 
  • And pastikan korang hantar direct link kat kotak komen yang disediakan.
  • Last time Hana buat deadline 30/12/2011. Tapi InsyaAllah Hana akan lanjutkan lagi dateline dia. Nanti Hana bagitahu :)


Hadiahnye menarik sangat2.. heheh.. hadiah-hadiahnye..

1. Lomo Camera

seyesly.. aku memang dah lama nak bende nie.. Dahlah warne pink.. geramnye aku..harap2 aku dapat lah.. Amin..

2.Korean's blous







semuanye cantik-cantik belaka.. Rambang mata aku..

3.Couple shirt

 




Aduyai comelnye.. Nak satu leh x?? heheh..

4. Shawl and Pashmina ( Two tones and satin )





5. Owl necklace


Cantik duh rantai nie.. Aku tengok sekarang ramai orang pakai rantai macam nie.. Aku pon nak gak rantai mcam nie..Agak-agak cantik tak kalau aku pakai rantai nie??? Hehe.

6. Enchaunter Perfume



7. Heiress by Paris hilton







Dah tengok syarat2 n hadiah yang sgt3 menarik.. pe lagi.. jom lah join sekali.. heheh.