//Simple is better

Bonjour!
Hey ! Good days to you!


Welcome to my . You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or i call My Doraemon kill you!.

Status : Yeah! Dah habis PMR! Merdeka! Merdeka! Jangan lupa doakan saya n kawan-kawan saya :)


My Best Prenggg 4ever
Doraemon!





Credits

Basecode: Nadya.
Full edit: SitiSyuhadah
Re-Edit by: YOUR NAME

Oh Happy , Happy Day !
Assalamualaikum ! Selamat petang ! Aku dalam mood gembira nie . HEHE ! Pagi tadi pergi sekolah naik bas awam dengan Kak Huda dan kakak aku ( dayah ) , kalau boleh aku taknak pergi je tapi di sebabkan nak beli buku terpaksa gak pergi. Pergi pukul 10 balik pukul 12. Kalau tak silap aku lah. Ramai giler lah dekat koperasi. Aku dapat nombor 48, aku dengan dayah kongsi nimbor. Kak Huda dapat nombor 49. Masa tu baru nombor 30. Perghhh ! ! !  Lama giler kita orang tunggu ! Masa aku pergi sana , aku terjumpa AF dan Qama je. Fatiha ingat aku de buat janji dengan AF ! hahha ! Takdenye, Kebetulan je tu ! Tapi memang de gurau - gurau dengan AF nak pi beli buku sama-sama. Tapi GURAU je pon. bUkan betul-betul pon. Tak sangka lak boleh bertembung. Macam de jodoh lak ! hahah ! Lepas balik dari sekolah je, tengok-tengok de kereta Avanza warne hikau depan rumah. Rupanya Cik Wati dan family nya datang rumah.  Dah lama tak jumpa Cik Wati , Cik Manan, Kak Wanie, Syafiq, Faiz dan Aisyah. Rindu ! ! ! Dah 3 tahun lebih tak jumpa, kalau tak silap aku lah. Semua nampak lain. Cik Wati nampak lebih muda, Cik Manan dah kurus, Kak Wanie rasenye sama je kot, Syafiq dah tinggi, mata dah besar ( pandangan aku lah ) , Faiz pulak dah tinggi gak, suara dia pon dah lain. Kalau dulu suara dia macam budak-budak sikit, sekarang  suara dia dah matang. Aisyah lak dah tinggi, comey je aku tengok. Ya Allah ! Rindunya ! Sembang-sembang, tengok-tengok dah pukul 2.30. Cik Wati dah kena balik ! Sedih lak ! :(  Cik Wati ajak aku sekolah asrama dekat Bukit Canggang Banting lepas abis PMR. Kalau boleh aku tak nak masuk asrama, tapi kena jugak masuk. Hmm ! Tu je larh apa aku nak tulis setakat nie. Tiba0tiba aku kehabisan idea, tadia rasanya banyak bende aku nak tulis. Hmm, amnesia betul lah aku nie. Ok la bye ! Assalamualaikum !