//Simple is better

Bonjour!
Hey ! Good days to you!


Welcome to my . You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or i call My Doraemon kill you!.

Status : Yeah! Dah habis PMR! Merdeka! Merdeka! Jangan lupa doakan saya n kawan-kawan saya :)


My Best Prenggg 4ever
Doraemon!





Credits

Basecode: Nadya.
Full edit: SitiSyuhadah
Re-Edit by: YOUR NAME

Tutorial : Tukar Kepada Blogskin
Assalamualaikum dan selamat pagi. Hehe. Nie tutorial aku yang pertama. Aku tak lah geti sangat. Tapi leh lah ajar korang sikit-sikit. Hehe. ok. Kita mulakan.

1. Dashboard ----> Template ------> Edit Html



 2. Korang scroll ke bawah dan cari Revert to classic template seperti di bawah nie.



3. Kalau korang dah jumpe. Tekan lah apa lagi. 
4. Lepas tu korang terus pe ke sini.. korang pilih lah yang cantik2. 
5. kalau korang dah jumpe yang cantik. tapi tak tahu cam mne yang nak download. meh sini aku ajarkan.
6. Contoh korang pilih yang nie.



7. kalau nak download. korang scroll ke bawah, dan cari Blogger Main.





8. Lepas jumpe Blogger Main. Tekan lah. Lepas tu, tunggu bende tu habis download.
9. Then, korang pi la at library -----> download. Korang cari blogskin yang korang download tadi. 
10. Dah jumpa. Korang click open.


11. Lepas korang open fail tu, korang akan nampak macam di atas. 
12. Korang nampak semua code dalam fail yang korang open tu? nampak kan? Korang COPY & Paste dekat Edit Html.




13. Korang paste semua code tu at tempat di ats nie. Tapi sebelum korang paste. Korang kena padam code yang tersedia dulu. Baru paste taw.
14. Lepas paste, Korang preview lah dlu. tengok cantik ke tak? Kalau cantik baru korang save. Tapi sebelum korang save. Korang ubah lah maklumat yang sedia ada tu. Main-main lah dekat code tu sedikit. :)
15. Lepas ubah sedikit maklumat yang tersedia ada baru lah save. Selamat berjaya.


Nie antara Blogskin yang aku rasa cantik lah. Kalau korang nak ambik lah.











 Good luck u all!