//Simple is better

Bonjour!
Hey ! Good days to you!


Welcome to my . You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or i call My Doraemon kill you!.

Status : Yeah! Dah habis PMR! Merdeka! Merdeka! Jangan lupa doakan saya n kawan-kawan saya :)


My Best Prenggg 4ever
Doraemon!





Credits

Basecode: Nadya.
Full edit: SitiSyuhadah
Re-Edit by: YOUR NAME

Kebosanan
  


Assalamualaikum~ Seriously, aku bosan giler sekarang nie. Tak tahu nak buat apa pagi-pagi buta. On9 muka buku tapi tak tahu nak chat dengan sapa. hmm, Nak mesej, orang tu tak balas. Huh ==' menyakitkan hati je. Bila aku nak mesej, tak pula nka mesej. Bila aku tak nak mesej, mulalah berbunyi lagu Baby I ❤ U bila mesej masuk. Huh ==' Okey lupakan pasal nie.

Erm, semalam petang Fara dan kawan dia merangkap kakak angkat aku dah balik Shah Alam. Tetapi sebelum diaorang balik kita orang sempat tangkap gambar. N daya tak de dalam pic coz dy merjuk kot. hehe.


Aku, Kak Asiah, Fara


Aku paling comey an? haha. xD


tak dapat kiss mak, dapat kiss Fara pon okeylah. Abg adie jangan jeles. haha. xD

Kak Asiah ( ank angkat mak, n kakak angkat aku ) 


Aduyai, comey nye aku. Haha. Perasan sekejap.


Tembamnye aku!~

Sebenarnye banyak lagi. Tapi Fara malas nak upload. So nie je lah yang boleh aku tunjuk at korang. So Fara upload lah banyak-banyak sikit. And jangan gabung-gabungkan gambar. 

Sumber gambar : MimiFara