//Simple is better

Bonjour!
Hey ! Good days to you!


Welcome to my . You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or i call My Doraemon kill you!.

Status : Yeah! Dah habis PMR! Merdeka! Merdeka! Jangan lupa doakan saya n kawan-kawan saya :)


My Best Prenggg 4ever
Doraemon!





Credits

Basecode: Nadya.
Full edit: SitiSyuhadah
Re-Edit by: YOUR NAME

again, again n again =)
Salam.. Post again.. Aku pun tak tahu apa yang tak kena dengan aku.. Asyik nak update je post at blog.. erm, serius aku excited nak masak spageti esok.. dan aku harap aku dapat buat yang terbaik.. =) by the way, korang sedar tak blog aku dah bertukar? cantik x? hpe cantik.. penat aku edit guna blogskin tadi.. heheh.. nak cerita pasal apa ye? tadi banyak idea datang.. bila da pegang keyboard.. hilang pulak idea tu.. problem-II.. erm, hati aku berbelah-bahagi nak masuk asrama ke tak? aku tak tahu la.. mak aku cakap tak payah masuk pun tak pe.. temankan mak.. sebab tahun depan kakak aku yang dayah tu masuk PLKN.. aku rasa macam malas nak masuk asrama.. mybe aku akan stay je.. lagipun Diana tak masuk asrama.. aku SAYANG nak tinggalkan dia.. hehehh.. erm, DORAEMON aku masuk asrama kot.. aku rasa lah.. dia yang cakap.. hope dia pandai jaga diri.. ok lah. got to go.. bye salam :)